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portada Searching Out Loud - Unit Two: Seeking -- How to Search for Information That Informs (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
134
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.7 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9781690010517

Searching Out Loud - Unit Two: Seeking -- How to Search for Information That Informs (en Inglés)

Marc Solomon (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

Searching Out Loud - Unit Two: Seeking -- How to Search for Information That Informs (en Inglés) - Solomon, Marc

Libro Nuevo

$ 33.254

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Searching Out Loud - Unit Two: Seeking -- How to Search for Information That Informs (en Inglés)"

Unit Two is about tossing out the Driver's Ed instruction manual, getting in the car, and taking our established interests and new skills out for a test drive. Unit Two applies what we've learned about how search works to different engine and directory options. The goal is to conduct sophisticated, time-effective searches with a minimum of preparation and fees. Our priority is to focus on the best available tool and search strategy for the job at hand.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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