Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Service Management and Marketing Principles: Competing in the Service Economy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032603704
N° edición
1

Service Management and Marketing Principles: Competing in the Service Economy (en Inglés)

Kandampully Jay,Solnet David J. (Autor) · Routledge India · Tapa Dura

Service Management and Marketing Principles: Competing in the Service Economy (en Inglés) - Kandampully Jay,Solnet David J.

Libro Físico

$ 205.089

$ 341.815

Ahorras: $ 136.726

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Service Management and Marketing Principles: Competing in the Service Economy (en Inglés)"

This book explores the service economy and challenges that all organizations face as goods and services make way for a world where customers (B2C) and businesses (B2B) seek seamless, thoughtful, and exceptional experiences. This book introduces readers to a range of interrelated topics and the application of service management and marketing theories which are fundamentally critical to the success of all enterprises seeking competitive advantage through enhanced customer experience.This book analyses management and marketing challenges in the service and experience economy and provides insights into how marketers and managers can strike a balance between supply, demand, price, and quality and leverage technology for operational efficiency and to better manage customer service and expectations. Through the coverage of critical foundational topics, from how value is created; the evolution of global economies from goods, services to experiences; foundations of customer-centric management; managing service workers; integrating human touch with high-tech service; and many others, the authors provide a holistic understanding of management in a complex, globally interconnected world. This book will be useful for students, researchers, and instructors of business management, marketing, commerce, and economics. It will also be of interest to professionals working in healthcare, retail, financial services, government hospitality, leisure, tourism, and other services.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes