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portada Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.5 cm
Peso
1.36 kg.
ISBN13
9781799845430

Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy (en Inglés)

Leon, Ramona-Diana (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy (en Inglés) - Leon, Ramona-Diana

Libro Nuevo

$ 315.746

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy (en Inglés)"

Against the backdrop of globalization, digitalization, and the new entrance of Generation Z on the labor market, the economic environment has started to become more dynamic, complex, and uncertain. New management, marketing, and accounting tools and strategies are needed to improve a company's sustainability in the current collaborative economy. Strategies for Business Sustainability in a Collaborative Economy is a collection of innovative research that focuses on organizational tools and practices that may foster a company's success in the new economic context, which is defined by the faster pace of technological progress and the entrance of Generation Z on the labor market. Thus, it analyzes how Generation Z transforms human resources policies and practices and how they change the concept of sustainability through their needs and expectations. Highlighting a wide range of topics including resource management, knowledge-based firms, and business models, this publication examines how business models evolve given the success recorded by newer companies. This book is ideally designed for entrepreneurs, executives, managers, economists, academicians, researchers, and students.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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