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portada Symbols of Jesus: A Christology of Symbolic Engagement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
291
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0521807875
ISBN13
9780521807876
N° edición
1

Symbols of Jesus: A Christology of Symbolic Engagement (en Inglés)

Neville (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Symbols of Jesus: A Christology of Symbolic Engagement (en Inglés) - Neville

Libro Nuevo

$ 166.187

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Symbols of Jesus: A Christology of Symbolic Engagement (en Inglés)"

Focusing on what makes Jesus important in Christianity, Robert Cummings Neville, a leading philosophical theologian, presents and illustrates a theory of religious symbols wherein God is directly engaged in symbolically shaped thinking and practice. Moreover, Christian symbolism is shown to be entirely compatible with a late-modern scientific world view. This major work may affect belief in Jesus, and will be of value to students, academics, clergy with theological training, and others grappling with the meaning and importance of religious symbols in our age.

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