Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Evaluation Policies and Practices in Japan: How Performativity Works in Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.7 x 2.0 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781138853133

Teacher Evaluation Policies and Practices in Japan: How Performativity Works in Schools (en Inglés)

Masaaki Katsuno (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teacher Evaluation Policies and Practices in Japan: How Performativity Works in Schools (en Inglés) - Katsuno, Masaaki

Libro Físico

$ 236.800

$ 296.000

Ahorras: $ 59.200

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Evaluation Policies and Practices in Japan: How Performativity Works in Schools (en Inglés)"

This book explores the impacts of the introduction of new teacher evaluation policies on teachers and head teachers in Japan, particularly that of producing and reinforcing mutual policing relations among teachers and the destabilisation of their identities. It is timely given the big surge of interest world-wide in measuring and developing teachers' quality to ensure better learning outcomes. As in many other countries, teachers in Japan have to account for their performance and competence in new ways. This book focuses on the nature and impact of these new accountabilities by drawing on data from a national survey and in-depth interviews with a sample of teachers and head teachers as it surveys: New teacher evaluation policies Theories of teacher evaluation and performativity Views on the new teacher evaluation policies The enactment of the new teacher evaluation policies The quantitative data is used to show how teachers experience and perceive the new teacher evaluation policies and practices, and the qualitative data is used to discuss the depth of analysis required to look at the nature of performativity. This book will be a valued addition to the research base upon which both policy makers and practitioners across the nations can draw for the improvement of teacher evaluation as a means of professional development and accountability.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes