Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers Leading Change: Doing Research for School Improvement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.3 x 16.1 x 1.1 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN
1412900670
ISBN13
9781412900676

Teachers Leading Change: Doing Research for School Improvement (en Inglés)

Judith Durrant (Autor) · Gary Holden (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

Teachers Leading Change: Doing Research for School Improvement (en Inglés) - Durrant, Judith ; Holden, Gary

Libro Nuevo

$ 83.085

$ 103.856

Ahorras: $ 20.771

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers Leading Change: Doing Research for School Improvement (en Inglés)"

Their book will be of interest to teachers who wish to be proactive rather than reactive. It will be important reading for anyone who wishes to undertake school-based research′ - Times Educational Supplement This is a book which places teachers at the heart of inquiry for improvement. The realism, experience and optimism of each of the writers, shines through each page of the text. It is a "can-do" book which combines discussion of principles, practices and contexts with practical examples of exercises - recommended reading for those wishing to reflect upon the challenges and joys of engaging in teacher-led change′ Christopher Day, Professor of Education and Co-Director of the Centre for Research on Teacher and School Development (CRSTD), The University of Nottingham This book shows how to support teachers′ leadership of school change. Within a theoretical and policy context, the authors: give practical guidance for integrating inquiry with practice; show how to encourage collaboration and critical dialogue within and between schools; focus strongly on pupil, teacher and organizational learning. The book includes tried-and-tested ideas for aspiring and experienced teacher leaders and researchers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes