vacaciones de invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching Medical Professionalism: Supporting the Development of a Professional Identity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
314
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 18.8 x 1.8 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781107495241
N° edición
0002

Teaching Medical Professionalism: Supporting the Development of a Professional Identity (en Inglés)

Yvonne Steinert (Ilustrado por) · Richard L. Cruess (Ilustrado por) · Sylvia R. Cruess (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Teaching Medical Professionalism: Supporting the Development of a Professional Identity (en Inglés) - Cruess, Richard L. ; Cruess, Sylvia R. ; Steinert, Yvonne

Libro Nuevo

$ 136.320

$ 170.400

Ahorras: $ 34.080

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 01 de Agosto y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching Medical Professionalism: Supporting the Development of a Professional Identity (en Inglés)"

This book presents ideas, evidence and guidance for those interested in using the most recent advances in knowledge about learning and human development to enhance medical education's ability to form competent, caring and publicly responsible physicians. It does this by establishing the development of a professional identity in medical students and residents as a primary goal of medical education. This new approach is emerging from experience and experiment by medical educators articulating a new way of understanding their mission. It is an optimistic book - the voices are those of the leaders, theorists and experienced practitioners who have found in this new approach a promising way to confront the challenges of a new era in medicine. It summarizes the theoretical basis of identity formation, outlines our current knowledge of how best to assist learners as they acquire a professional identity, and addresses the issue of assessment of progress towards this goal.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes