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portada Teaching Strategies for All Teachers: Enhancing the Most Significant Variable (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.7 x 1.8 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781475834666

Teaching Strategies for All Teachers: Enhancing the Most Significant Variable (en Inglés)

Andrew P. Johnson (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Teaching Strategies for All Teachers: Enhancing the Most Significant Variable (en Inglés) - Johnson, Andrew P.

Libro Nuevo

$ 151.984

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Teaching Strategies for All Teachers: Enhancing the Most Significant Variable (en Inglés)"

This book is designed to be a professional development tool for both preservice and practicing teachers. It provides descriptions, explanations, and examples of a variety of research-based teaching strategies that will enhance your ability to teach effectively. These strategies are appropriate for all teachers (general education, special education, and content area specialists), at all levels (kindergarten through graduate school).

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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