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portada The Corporate Brand (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780333674727

The Corporate Brand (en Inglés)

N. Ind (Autor) · Palgrave Macmillan Ltd · Tapa Dura

The Corporate Brand (en Inglés) - N. Ind

Libro Físico

$ 233.347

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Corporate Brand (en Inglés)"

What determines the strength of a corporate brand? And how can it be enhanced? A corporate brand conveys a company's reputation to its audience. It is about far more than names and logos. A successful corporate brand links the corporate name to the company's distinctive qualities such as service or value. This book's fundamental premise is that organisations should use all forms of communication - be they performance of products and services, the action of employees or advertising - to build interactive relationships with their audience. It shows how successful corporate brands build and maintain both 'corporate identity' and reputation.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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