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portada The Essentials of Human Interactions: The Principles of Strategic Influence in Teaching, Leadership, and Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
109
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781660694068
Categorías

The Essentials of Human Interactions: The Principles of Strategic Influence in Teaching, Leadership, and Management (en Inglés)

Norman E. Raison Iv (Autor) · Independently Published · Tapa Blanda

The Essentials of Human Interactions: The Principles of Strategic Influence in Teaching, Leadership, and Management (en Inglés) - Norman E. Raison Iv

Libro Nuevo

$ 36.718

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Essentials of Human Interactions: The Principles of Strategic Influence in Teaching, Leadership, and Management (en Inglés)"

The Principles of Strategic Influence in Teaching, Leadership, and Management is the first edition of a series on "The Essentials of Human Interactions." This innovative, extremely powerful guide to social interactions features an in-depth, easily implementable system of interrelated principles that, when utilized, can dramatically improve ANY interpersonal relationship in which there is a voluntary exchange of ideas. This includes coaching, teaching, management, leadership, training, parenting, communication, or any other influential human activity. The effectiveness of this ground-breaking system lies within its focus on identifying as well as thoroughly explaining how to use the underlying and underutilized human and social dynamics involved in virtually every interpersonal relationship. When combined together, these fifteen principles of strategic influence can help anyone establish sustainable connection points between individuals.

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El libro está escrito en Inglés.
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