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portada The History and Ethics of Authenticity: Meaning, Freedom, and Modernity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781350186408

The History and Ethics of Authenticity: Meaning, Freedom, and Modernity (en Inglés)

Kyle Michael James Shuttleworth (Autor) · Bloomsbury Publishing PLC · Tapa Blanda

The History and Ethics of Authenticity: Meaning, Freedom, and Modernity (en Inglés) - Shuttleworth, Kyle Michael James

Libro Nuevo

$ 78.986

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The History and Ethics of Authenticity: Meaning, Freedom, and Modernity (en Inglés)"

Addressing the post-enlightenment problems of meaning and freedom, Kyle Michael James Shuttleworth traces the historical development of the ethics of authenticity in a lucid and vigorous study. The emergence of authenticity as an ethical ideal is probed in relation to the rise of social freedom and individualism which opens up conversations and disagreements with the German Idealists, and later, Habermas, Foucault, and MacIntyre. Taking heed of these intellectual predecessors and proponents of ethical authenticity leads to an original conception of a socio-existential account of ethical authenticity, made possible by the work of both Taylor and Sartre. Moving beyond virtue ethics, discourse ethics and Foucauldian notions of self-care, The History and Ethics of Authenticityconstructs a practical ethics of authenticity that is both embedded in and able to transcend the current moment. Making use of contemporary reference points, including the rise of social media, capitalist branding, and competing appeals to identity, authenticity becomes an achievable ethical ideal.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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