Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The influence of Hybrid Learning in the learning process (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786206138464

The influence of Hybrid Learning in the learning process (en Inglés)

Daniel González (Autor) · Walkiria de F. Tavares de Almeida (Autor) · Maria F. de F. Araujo Di Leu (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

The influence of Hybrid Learning in the learning process (en Inglés) - de F. Tavares de Almeida, Walkiria ; de F. Araujo Di Leu, Maria F. ; Gonzalez, Daniel

Libro Nuevo

$ 82.665

$ 103.332

Ahorras: $ 20.666

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The influence of Hybrid Learning in the learning process (en Inglés)"

This study aimed to analyze whether university teachers are pedagogically prepared to teach hybrid classes with technological education and if there is influence on the teaching-learning process in the training of students of the physiotherapy course in a Higher Education Institution in the city of Recife-PE. Considering that in the hybrid methodology the student is responsible for their learning and the teacher conducts the class in order to stimulate the critical and reflective sense of the learner, with the relevance of a quality education in the formation of this student. The methodology was divided into four moments. In the second moment a participant observation was made in the practical classes. After that, questionnaires were applied to teachers and students and data analysis was performed. This research has a qualitative approach, in descriptive character with the intention according to Sampieri (2010) to understand the phenomena and describe the data with interpretative details. The results at the end of the research indicate the teachers' outdating of university level on the subject concerning hybrid methodologies, difficulties to interact with digital practices in the classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes