¡Vacaciones de Invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering, and Improving IT Service Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.5 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN
1604270497
ISBN13
9781604270495

The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering, and Improving IT Service Management (en Inglés)

Donna Knapp (Autor) · J. Ross Publishing · Tapa Blanda

The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering, and Improving IT Service Management (en Inglés) - Knapp, Donna

Libro Físico

$ 92.134

$ 115.167

Ahorras: $ 23.033

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering, and Improving IT Service Management (en Inglés)"

The Definitive Source for Certified Process Design Engineers IT organizations increasingly recognize the need to design, re-design, and improve their internal IT service management (ITSM) processes. While popular frameworks such as the IT Infrastructure Library (ITIL ), Control Objectives for IT (COBIT ), Microsoft Operations Framework (MOF), and the ISO/IEC 20000 standard describe what to do, they do not describe the mechanics of how to do it. The ITSM Process Design Guide: Developing, Reengineering and Improving IT Service Management closes the knowledge gap by providing detailed guidance on assessing, designing, measuring, and integrating ITSM processes. The advice and techniques in this book apply unilaterally to every IT service provider and ITSM framework, standard, and maturity model. While other books may touch on process design methods and techniques, there is no other publication dedicated specifically to developing, re-engineering and improving ITSM processes.This guide is also the definitive reference source for the Certified Process Design Engineer (CPDE ) qualification. The CPDE qualification imparts and validates knowledge of best practices in the assessment, design, integration, implementation, and management of ITSM processes. It recognizes the value of having a qualified CPDE within an organization and has been endorsed by The APM Group (ITIL's official accreditor) as a complementary qualification for the ITIL Qualification Scheme.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes