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portada The Life of a Number: Measurement, Meaning and the Media (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
166
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781529225334
N° edición
1

The Life of a Number: Measurement, Meaning and the Media (en Inglés)

B.t. Lawson (Autor) · Bristol University Press · Tapa Dura

The Life of a Number: Measurement, Meaning and the Media (en Inglés) - B.T. Lawson

Libro Nuevo

$ 152.258

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Life of a Number: Measurement, Meaning and the Media (en Inglés)"

Do numbers have a life of their own or do we give them meaning? How do data play a role in constructing people's perceptions of the world around them? How far can we trust numbers to speak truth to power? The COVID-19 pandemic offers a unique moment to answer these questions. This book examines how politicians, experts and journalists gave meaning to data through the story of seven iconic numbers from the pandemic. Shedding light on a new dawn of data, this book makes a valuable contribution to our understanding of the relationship between numbers, meaning and society.

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El libro está escrito en Inglés.
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