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portada The Management of Consumer Credit: Theory and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
259
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.5 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9781349315468
N° edición
0002

The Management of Consumer Credit: Theory and Practice (en Inglés)

S. Finlay (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

The Management of Consumer Credit: Theory and Practice (en Inglés) - Finlay, S.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Management of Consumer Credit: Theory and Practice (en Inglés)"

This book explains how financial institutions, such as banks and finance houses, manage their portfolios of credit cards, loans, mortgages and other types of retail credit agreements. The second edition has been substantially updated, with new chapters on capital requirements, Basel II, scorecard and portfolio monitoring.

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El libro está escrito en Inglés.
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