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portada The National Element in the Development of Fiscal Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
181
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.3 x 13.8 x 1.5 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781403920775

The National Element in the Development of Fiscal Theory (en Inglés)

O. Kayaalp (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

The National Element in the Development of Fiscal Theory (en Inglés) - Kayaalp, O.

Libro Nuevo

$ 186.678

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The National Element in the Development of Fiscal Theory (en Inglés)"

Price theory has provided solutions to myriad problems affecting society without invoking any precepts beyond those encapsulated in the standard economic postulate. Fiscal theory, meanwhile, has been closely attentive to the political, sociological and historical circumstances that bear upon the fiscal act. This methodological duality has resulted in the development of fiscal theory in line with the political culture espoused by its originator, usually the one prevailing at home. Thus emerges the need for an analysis of the evolution of fiscal thought along national lines.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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