Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The new Classroom Instruction That Works: The Best Research-Based Strategies for Increasing Student Achievement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.5 x 1.8 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781416631613

The new Classroom Instruction That Works: The Best Research-Based Strategies for Increasing Student Achievement (en Inglés)

Bryan Goodwin (Autor) · Kristin Rouleau (Autor) · Cheryl Abla (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

The new Classroom Instruction That Works: The Best Research-Based Strategies for Increasing Student Achievement (en Inglés) - Goodwin, Bryan ; Rouleau, Kristin ; Abla, Cheryl

Libro Nuevo

$ 53.934

$ 67.417

Ahorras: $ 13.483

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The new Classroom Instruction That Works: The Best Research-Based Strategies for Increasing Student Achievement (en Inglés)"

The book that inspired millions of educators to refine their approach to teaching returns for an all-new third edition. Built on a more rigorous research base and updated to emphasize student diversity, equity, and inclusion, The New Classroom Instruction That Works offers a streamlined focus on the 14 instructional strategies proven to promote deep, meaningful, and lasting learning: - Cognitive interest cues- Student goal setting and monitoring- Vocabulary instruction- Strategy instruction and modeling- Visualizations and concrete examples- High-level questions and student explanations- Guided initial application with formative feedback- Peer-assisted consolidation of learning - Retrieval practice - Spaced, mixed independent practice- Targeted support- Cognitive writing- Guided investigations- Structured problem solvingThese strategies-all of which are effective and complementary-are presented within a framework geared toward instructional planning and aligned with how the brain learns. For each strategy, you'll get the key research findings, the important principles of classroom practice, and recommended approaches for using the strategy with today's learners.Both new and veteran teachers will finish this book with a better understanding of how effective teaching boosts student achievement and a clearer idea of what to do, when to do it, and why.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes