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portada the psychology of entertainment media (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
364
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.0 x 2.3 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN
1848729448
ISBN13
9781848729445
N° edición
0002

the psychology of entertainment media (en Inglés)

L. J. Shrum (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

the psychology of entertainment media (en Inglés) - Shrum, L. J.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "the psychology of entertainment media (en Inglés)"

In this volume, psychologists and communication experts present theory on understanding and predicting how learning occurs through media consumption. As the impact of traditional advertising has declined over the last couple of decades, marketers have scrambled to find other ways to effectively communicate with consumers. Among other approaches, marketers have utilized various forms of product integration. Product integration is mixing a commercial message in with the non-commercial message via TV, movie, video, and other entertainment venues. This book will be of interest to students and researchers in psychology, marketing, communication, advertising, and consumer behavior.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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