Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Role of Context in Language Teachers’ Self Development and Motivation: Perspectives From Multilingual Settings: 13 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
177
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781800411173
Categorías

The Role of Context in Language Teachers’ Self Development and Motivation: Perspectives From Multilingual Settings: 13 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)

Amy S. Thompson (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Blanda

The Role of Context in Language Teachers’ Self Development and Motivation: Perspectives From Multilingual Settings: 13 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés) - Amy S. Thompson

Libro Nuevo

$ 79.426

$ 99.283

Ahorras: $ 19.857

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Role of Context in Language Teachers’ Self Development and Motivation: Perspectives From Multilingual Settings: 13 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)"

This book unpacks data from conversations with bi-/multilingual EFL teachers whose L1s are languages other than English and who are from understudied contexts – Argentina, Egypt, Estonia, Senegal, Turkey, Ukraine, and Vietnam – to provide insights into the formation of ideal teacher selves. The author discusses the complexities surrounding the development of the teachers’ selves and motivation, as well as their intertwinement with the sociopolitical realities of their individual contexts. The work reveals how these realities, and the specific social interactions that occur therein, influence the language learning and teaching processes; it also challenges the notions of and the need for a native/non-native speaker dichotomy in the field. Expanding on Ushioda’s (2009) person-in-context approach and reflecting on the multilingual settings of the teachers, the integration of the context-specific politics of language learning and teaching is a fresh approach to work in motivation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes