Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Washington Manual of Echocardiography (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781496321282
N° edición
0002

The Washington Manual of Echocardiography (en Inglés)

Nishath Quader (Autor) · Majesh Makan (Autor) · Julio Perez (Autor) · LWW · Tapa Blanda

The Washington Manual of Echocardiography (en Inglés) - Quader, Nishath ; Makan, Majesh ; Perez, Julio

Libro Físico

$ 130.094

$ 162.617

Ahorras: $ 32.523

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Washington Manual of Echocardiography (en Inglés)"

Selected as a Doody's Core Title for 2022 and 2023! Concise, portable, and user-friendly, The Washington Manual(R) of Echocardiography, Second Edition focuses on the essential information you need to know to successfully perform and read echocardiograms, as well as to identify valvular heart disease, cardiac myopathies, and congenital anomalies. Supervised and edited by faculty from the Washington University School of Medicine, this highly regarded reference has been completely updated throughout, with a new, streamlined layout as well more echo clips, and an update on the current guidelines. You'll find expert guidance, practical tips, and up-to-date information on all aspects of echocardiography - all in one convenient and easily accessible source. New chapters on hypertrophic cardiomyopathy and cardiac devices include the latest ACC/AHA and ASE guidelines. Extensively revised sections on LV systolic and diastolic function, valve assessment, and TEE. Hundreds of updated, high-quality images enhance visual learning and improve diagnostic accuracy. Reorganized content emphasizes clarity and consistency, so you can find what you need more quickly. Tips and pearls from cardiologists and sonographers offer guidance on proper set-up, correct transduction technique, and image optimization. A handy, portable resource for cardiology fellows, as well as anesthesia fellows, cardiac sonographers, residents, attendings, and intensive care and emergency department physicians who utilize handheld ultrasound. Now with the print edition, enjoy the bundled interactive eBook edition, which can be downloaded to your tablet and smartphone or accessed online and includes features like: Complete content with enhanced navigation Powerful search tools and smart navigation cross-links that pull results from content in the book, your notes, and even the web Cross-linked pages, references, and more for easy navigation Highlighting tool for easier reference of key content throughout the text Ability to take and share notes with friends and colleagues Quick reference tabbing to save your favorite content for future use

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes