vacaciones de invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Truck Safety: The Safety of Longer Combination Vehicles Is Unknown: Rced-92-66 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
62
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.3 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9781289066826

Truck Safety: The Safety of Longer Combination Vehicles Is Unknown: Rced-92-66 (en Inglés)

U. S. Government Accountability Office ( ; U. S. Government Accountability Office ( (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Truck Safety: The Safety of Longer Combination Vehicles Is Unknown: Rced-92-66 (en Inglés) - U. S. Government Accountability Office ( ; U. S. Government Accountability Office (

Libro Nuevo

$ 46.774

$ 58.467

Ahorras: $ 11.693

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Truck Safety: The Safety of Longer Combination Vehicles Is Unknown: Rced-92-66 (en Inglés)"

Pursuant to a congressional request, GAO reviewed the safety of longer combination vehicles (LCV), focusing on the: (1) current extent of LCV use; (2) results of LCV safety studies; and (3) major operational characteristics that affect LCV safety. GAO found that: (1) 20 states allow LCV operation, but they have different restrictions on the types of LCV allowed, the routes on which they can operate, their length, and their weight; (2) LCV safety studies have reached very different conclusions, with some studies finding that multiple-trailer trucks are less likely to be involved in accidents than single-trailer trucks, while other research indicates that multiple-trailer trucks are more likely to be involved in accidents; (3) a lack of adequate truck data and different study methodologies contributed to different research conclusions; (4) LCV safety tests indicate that multiple trailers are more apt to sway than single trailers, require a wider turn path, and are more likely to travel out of their lane; (5) LCV operational characteristics are affected by LCV type, the driver, load distribution, equipment used, and road conditions; and (6) projections of an increase in traffic density and a shortage of experienced truck drivers could impact future LCV safety.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes