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Understanding Customer Service: A must read for everyone in Service Industry! (en Inglés)
Pankaj Gupta
(Autor)
·
Alka Maheshwari
(Autor)
·
Raja Rammohun Roy National Agency for ISBN (H
· Tapa Blanda
Understanding Customer Service: A must read for everyone in Service Industry! (en Inglés) - Maheshwari, Alka ; Gupta, Pankaj
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Reseña del libro "Understanding Customer Service: A must read for everyone in Service Industry! (en Inglés)"
What is customer service?What is customer sensitivity?How do you feel when a customer vents on you?How to handle customer relations?How to close loop customer calls?There is much more to learn about customer service than just learning soft skills and repeating like parrots or programmed robots. Authors share their life experiences with customers and simplify the understanding of customer service through stories. This book is going to be an interesting read and would be useful in your professional development if you are working in customer-facing roles in any service industry viz. Telecommunication, Information Technology, Travel & Tourism, and Hospitality etc.
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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
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