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portada Value Creation, Reporting, and Signaling for Human Capital and Human Assets: Building the Foundation for a Multi-Disciplinary, Multi-Level Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Idioma
Inglés
N° páginas
263
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.5 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9781349501076

Value Creation, Reporting, and Signaling for Human Capital and Human Assets: Building the Foundation for a Multi-Disciplinary, Multi-Level Theory (en Inglés)

Russ, M. (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Value Creation, Reporting, and Signaling for Human Capital and Human Assets: Building the Foundation for a Multi-Disciplinary, Multi-Level Theory (en Inglés) - Russ, M.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Value Creation, Reporting, and Signaling for Human Capital and Human Assets: Building the Foundation for a Multi-Disciplinary, Multi-Level Theory (en Inglés)"

The issues discussed in this book are the building blocks needed for an interdisciplinary theoretical framework that will allow for value creation and reporting by the most important assets organizations have, its human capital.

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El libro está escrito en Inglés.
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